6 Mart 2011 Pazar

Dünya Kadınlar günü kutlandı.

       8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında,  bugün CHP Yalova İl ve İlçe Kadın Kollarının Halk Eğitim Merkezi salonunda hazırlamış oldüğü etkinlik muhteşemdi. Yoğun bir ilgi vardı. Salonda oturacak yer kalmamıştı. Bayanlar kadar bayların da ilgi duyup, katılması memnunluk yarattı. Kadın, erkek dayanışmasına güzel bir örnekti.
      ''Cumhuriyet Kadını'' isimli şirim okundu, çok büyük alkış ve beğeni topladı. Beni ayrıca çok gururlandırdı. Şiiri partili bir bayan okudu. Akabinde, yazdığım şiirimden otürü beni sahneye çağırıp, çiçekle onurlandırdılar. Ben de bu günün anlamı nedeniyle çiçeği tüm kadınlarımız adına şiirimi akuyan bayana takdim ettim. Bu jestimden ötürü beni alkışladılar. Kısa bir konuşma ile kürsüden ayrıldım.
       Saat 13.00 den 16.00 yakadar etkili ve yoğun bir proğram devam etti. Bu çalışmalarından ötürü il ve ilçe Kadın Kollarını yürekten kutluyorum.
       Proğram sonunda aynı yoğunluktaki kalabalık, ellerinde pankartlarla, ıslıklı ve düdüklü protestolarla CHP il binası önünden, Rüstempaşa Caddesinden, Çeşme Sokak ve Cumhuriyet Caddesinden, Uğur Mumcu Kültür Merkezini n önüne kadar yürüyüşle son buldu.
     Bu etkinlikler dört gün devam edecektir.   06.03.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder