29 Mart 2011 Salı

ÖZGEÇMİŞİM


1949 Muş-Varto doğumluyum. 1970 yılında Van Sağlık Kolejinden mezun oldum. Sırasıyla Samsun, İstanbul, Yalova Sağlık Kurumlarında Sağlık Memuru olarak görev yaptım.1973 yılında Yalova’dan askere gittim.
         Bu süre zarfında İstanbul Plevne Lisesi, Anadolu Üniversitesi İş İdaresi bölümü lisans ve tekrar Anadolu Üniversitesi Mesleki Ön Lisans bölümlerini tamamladım.
         1971 yılından beri Yalova’da yaşamaktayım. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Bir de torunum var.
         1996 yılında emekli olduktan sonra, bir dönem Atatürkçü Düşünce Derneği Yalova Şubesi ve iki dönem CHP Yalova Merkez İlçe yönetiminde görevde bulundum. Bir süre de yerel gazetelerimizde köşe yazarlığı yaptım. 2000 yılından beri Yalova MAG DER (Mahalle Afet Gönüllüleri) kuruluşunda eğitimli aktif üye olarak çalışmaktayım. Ayrıca bazı gazete, dergi ve antolojilerde şiirlerim yayımlandı. Halen CHP Rüstempaşa Mahallesi sorumlusu olarak çalışmaktayım.
         Cumhuriyet Halk Partili bir ailenin çocuğu olarak, ilkeli, dürüst ve onurlu davranarak, iyi hizmetler verdiğime inanıyorum.
         Bugün Cumhuriyetimiz ve ülkemiz çok zor koşullar altında bulunmaktadır. Yoksulluğun, sefaletin ve cehaletin kıskacında sancılar çekmektedir. Bir nevi yağmalanmaktadır. CHP saflarında, bu kötü gidişe karşı mücadele vermem gerektiğine inandığım için ve kendime güvendiğim için aday adayı olmaya karar verdim.
         Özlemini duyduğumuz demokrasinin, barışın, sosyal hukuk devletinin, özgürlüklerin ve güzelliklerin CHP’nin tek başına iktidarı ile yeniden inşasına inanıyorum.
         Saygılarımla takdirlerinize arz ediyorum.
                                                                                Orhan Kocadağ
ADRES:
Rüstempaşa Mahallesi
Geziyolu Sokak NO:19/3
                         YALOVA
Telf:Ev:(226) 814 35 85
CEP: 0532 265 70 81

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder