15 Kasım 2012 Perşembe




YENİDEN MERHABA

1971 Yılından beri Yalovalıyım ve Yalova’da yaşıyorum. Emekli olduğum 1996 yılının Ocak ayına kadar Sağlık Kurumunda Sağlık Memuru olarak Yalovalılara
hizmet sundum. Özel olarak bu hizmetimi hâla sürdürüyorum.

Daha emekli olmadan mahalli gazetelerimize siyaset içermeyen yazılar yazardım. Emekli olduktan sonra YALOVA GAZETESİ’nde BAKIŞ isimli köşede bir süre yazılar yazdım. Bu isim bana ait olduğu için, tekrar aynı ismi kullanarak yazmak istiyorum. Ayrıca Ortaokul yıllarımdan beri şiir yazmaktayım. Nihayet ŞİİR KOKUSU isimli ilk kitabım bu yıl yayımlandı.

Kısaca kendimden bahsedecek olursam; bekâr geldiğim Yalova’dan evlendim. İki çocuk babasıyım ve yedi yaşına yakın bir torunum var. Emekli olur olmaz CHP ye üye oldum. Siyaseten olmasa da, mesleğimden ötürü Yalovalıların çoğu beni tanır. Geçtiğimiz dönem CHP den milletvekili aday adayı oldum. Amacım partime bir güç katmaktı ve hizmet etmekti. Her ne kadar bunu bazı şahsiyetler anlamasalar da, durum böyleydi. Çekişmelere ve husumete vardıranlar bile oldu. Oysa siyasette birlikte hareket etmek, güçleri bölmemek, çoğalmakla başarılar elde edilir. Yaşamımın hiçbir evresinde hiç kimseyi kıskanmadım, dürüst olmaya çalıştım. Çalışanları ve başarılıları takdir ettim. Ama haksızlığı hiçbir zaman haz etmedim. Doğru bildiğim mücadeleden de yılmadım.

Bu nedenle, bu sütunda yazacağım şeyler bunun birer kanıtı olacaktır. Yazacaklarım elbette ki her kesin hoşuna gitmez. Bunu beklemiyorum. Her kesin hoşuna gitsin diye de yazmayacağım. Öyle şerbetçi biri olmaya niyetim yok. Ama yazacaklarımı her ortamda savunur ve arkasında dururum. Doğruluğuna inanmadığım şeyleri de asla yazmam.

Tüm okuyucularıma sevgi ve saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder