19 Mart 2013 Salı


Atatürkçü Düşünce Derneği Yalova Şubesi yeni yeri

Geçtiğimiz yılın son ayında ADD Yalova Şubesinde kongre olmuştu. O kongrede yıllardan sonra ilk kez üyeler tarafından büyük ilgi gösterildi. Kongrede yaptığım kısa konuşmada bir cümle sarf etmiştim. Çok emin olarak ADD Yalova Şubesi bu yeni kadro ile “layikini buldu” demiştim Yanılmadığımı şimdi daha net olarak görüyorum.

Yeni yönetimdeki arkadaşların hepsi çok özverili, azimli, yenilikçi ve mahir arkadaşlardırlar. Hep birden kolları sıvayıp büyük işlere girişmişler. Maddi ve manevi olarak büyük özveriler gösterip, derneği yeni bir yere taşıyıp, sil baştan dizayn etmişler. Tüm eşyalar ve dekorasyon yenilenmiş, çok şık olarak döşenmiş. Nezih bir mekân haline getirilmiş. Emeği geçen tüm arkadaşların ellerine sağlık.

Dernek her gün açık olup, sekreter ve yönetimden arkadaşlar bulunmaktadırlar. Kitaplık, gazeteler, televizyon mevcut olup, ayrıca sohbetlere uygun yerler düzenlenmiştir. Çay v.s. ikramları da mevcuttur. Her şeyden önemlisi, dostça ve güler yüzle samimi karşılanma vardır. Gerçekten Atatürk’ün adına yakışır bir mekân ve ortam hazırlanmıştır. Ben şimdiden oranın müdavimi oldum bile. Oraya bir kez uğrayan artık her gün uğramaktan kendini alıkoyamaz.

Aklıma gelmişken, henüz bu mekânı bilmeyenler için adres vereyim. Çünkü yeni taşınıldı. Çoğu üyelerimiz bilmiyor olabilirler. Bu nezih dernek mekânının kapısı sadece üye olanlara değil, tüm halkımıza açıktır. Her kes aynı sevgi ve saygıyla karşılanıyor. Bu istisnalığı her kesin yaşamasını ve en az bir kez denemesini öneriyorum. Adresi yazayım derken özelliklerine daldım gittim. ADRES: Cumhuriyet Caddesi Torun Han Kat 3 (Asansörlü) NO: 13/5 Binanın girişinde küçük bir pasaj mevcut olup, küçük bir PTT şubesi vardır. Karizma binasının 25-30 metre yukarısındadır.

Yönetimdeki arkadaşların hepsi pırıl pırıl, azimli arkadaşlardırlar. Atatürk ışığını ve sıcaklığını yaymaya kararlıdırlar. Onları yalnız bırakmamak ve destek olmak adına her kese çağrıda bulunuyorum. Umutluyum. Güzel şeyler olacak. Başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder