22 Ocak 2011 Cumartesi

CHP Yalova Üyeleri'ne hitaben

           Değerli üyemiz, kısaca kendimi size tanıtmak istiyorum.  Muş- Varto doğumluyum. 1970 yılında  Van Sağlık Kolejinden mezun oldum. Sırasıyla Samsun, İstanbul ve Yalova Sağlık Kurumlarında Sağlık Memuru olarak görev yaptım.

         Bu süre zarfında İstanbul Plevne Lisesi, Anadolu Üniversitesi İş İdaresi lisans ve Tekrar  Anadolu Üniversitesi Mesleki Ön Lisans Bölümlerini tamamladım. 1971 yılından beri Yalova’da yaşamaktayım. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. 

        1996 yılında emekli olduktan sonra, bir dönem Atatürkçü Düşünce Derneği ve iki dönem CHP Yalova Merkez İlçe yönetiminde görevde bulundum. Bir süre yerel gazetelerimizde köşe yazarlığı yaptım. 2000 yılından beri MAG (Mahalle Afet Gönüllüleri) kuruluşunda eğitimli aktif üye olarak çalışmaktayım. Ayrıca bazı gazete, dergi ve antolojilerde  şiirlerim yayımlandı. Halen partimiz Yalova Merkez İlçede Rüstempaşa Mahallesi sorumlusu olarak çalışmaktayım.

        Değerli üyemiz, şimdi de İlimizden Cumhuriyet Halk Partisi Millet Vekili aday adayı olarak huzurlarınızdayım. Cumhuriyet Halk Partili bir ailenin çocuğu olarak, dürüst ve onurlu davranarak, iyi hizmetler verdiğime inanıyorum. Beni değerli takdirleriniz ve oylarınızla bu göreve laik görürseniz, partimizin ve partililerimizin emrinde olacağım. Sizlerle birlikte halkımıza ve ülkemize iyi hizmetlerde bulunacağımıza inanıyorum.

       Özlemini duyduğumuz demokrasinin, barışın, sosyal hukuk devletinin, özgürlüklerin, güzelliklerin CHP’nin tek başına iktidarı ile yeniden inşasına inanıyorum. Size ve ailenize içten saygılarımı sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder